Четвер, 19 Вересня, 2024
Home Blog Page 66

Нерухомість в Одесі від СК Будова

0

Цікавлять новобудови в місті Одеса? Хочете придбати сучасне житло, яке буде відповідати високим стандартам і радувати плануванням? Мрієте вигідно купити квартиру в добротному багатоповерховому будинку і не зіткнутися з необхідністю робити безліч робіт, які повинні виконувати забудовники? Тоді ознайомтеся з пропозиціями будівельної компанії «Будова»!

Близьке знайомство з компанією

«Будова» – будівельна компанія, яка належить до провідних одеських забудовників. Будівельна діяльність ведеться з 1990 року. «Будова» успішно працює не тільки на території Одеси, але і зводить будівлі за її межами.

Житлові комплекси, зведені даними забудовником, поєднують в собі:

  • привабливий дизайн;
  • сучасні технології;
  • ретельно продумане планування;
  • бездоганні технічні характеристики приміщень;
  • висока якість виконаних робіт.

«Будова» строго дотримується термінів здачі об’єктів, виконує роботу з дотриманням технологічних процесів і встановлених норм. Новобудови в Одесі від цього забудовника користуються великим попитом, повний список об’єктів тут https://budova.ua/sales/realty-odessa/. Цінова доступність, висока якість, зручність і продуманість об’єктів до найдрібніших деталей – все це приваблює сучасного споживача.

Які технології використовуються компанією «Будова» в будівництві

Високоякісні промислові підлоги. Об’єкти можуть похвалитися високоміцними наливними декоративними покриттями. Застосовувана технологія Pressbeton дозволяє отримувати монолітні поверхні, згодом оброблювані за допомогою рельєфних прес-форм. Вони дозволяють створювати імітацію натурального каменю, цегли, деревини, або інших матеріалів. Декоративний бетон може фарбуватися в будь-які кольорові відтінки. Він відрізняється високими експлуатаційними характеристиками і довговічністю. Забудовник також створює нерухомість із застосуванням інших сучасних покриттів:

  • тонкошарові (на об’єктах, де передбачений середній і низький рівень навантаження);
  • промислові бетонні підлоги (полімерні, а також поліуретанові і епоксидні).

Тепло-звукоізоляція. Ізоляція здійснюється з використанням дуже легкого високоякісного полістиролбетону «POLYTERM TM». Утеплення фасадів проводиться спеціальними термоакустичними штукатурками «Izolteko». Вони створені за ліцензією італійського виробника «Edilteco». Також задіюються комплекти легких матеріалів ТМ Izolkap, що дозволяють виробляти високоякісне утеплення.

Опалубка тунельна. Компанія «Будова» зводить нерухомість в Одесі із застосуванням даної методики (використовується опалубка німецького виробника NOE і турецької компанії MESSA). Застосування тунельної опалубки дозволяє швидко будувати об’єкти, істотно економити при здійсненні оздоблювальних процесів, забезпечувати бездоганну якість і високу точність у проведенні монолітного будівництва.

GRC. Фахівці компанії «Будова» активно застосовують композитний матеріал склофібробетон. Ця технологія з’явилася багато десятиліть тому, і на сьогоднішній день широко використовується у всьому світі. Продукція, створена з GRC, наділена властивостями, які суттєво перевищують характеристики багатьох будівельних матеріалів. Компанія «Будова» задіює дану технологію при:

  • створенні декоративних елементів;
  • спорудженні огорож;
  • зведенні об’єктів житлового призначення.

Кілька слів про здані об’єкти

Купити квартиру в Одесі від забудовника «Будова» можна як в реалізованих проектах, так і в багатоповерхівках, які ще не здані в експлуатацію. За довгі роки існування забудовник здав безліч успішних об’єктів, до числа яких відносяться недавно зведені:

ЖК «Бельетаж». Це новий елітний комплекс, який отримав назву «Будинок на Бєлінського». Він являє собою 2-секційну 17-поверхову конструкцію, що володіє прибудованими і вбудованими приміщеннями, підземним паркінгом і квартирами з сучасним плануванням. При будівництві був використаний надійний безригельний Ж / Б каркас і фундамент з палі.

ЖК “Апельсин”. Будівництво комплексу було запущено в 2014 році. Знаходиться житловий об’єкт в одному з найбільш престижних районів Одеси. Являє собою 3-секційну побудову, що має прибудовані та вбудовані приміщення, а також підземний паркінг. Кожна секція об’єкта має 24 поверхи. Квартири оснащені сучасними вікнами і дверима, а сам об’єкт обладнаний ліфтами компанії OTIS.

Об’єкти, що знаходяться на етапі будівництва

  • «Альтаїр 3». Житловий комплекс, в якому передбачені житлові та офісні приміщення. Розташований на вулиці Жаботинського. Площа квартир знаходиться в межах від 43 м.кв. і до 84 м.кв. Територія об’єкта охороняється. На ній облаштовані майданчики для занять спортом, а також відпочинку, які розраховані як на дітей, також і людей старшого покоління. Передбачено сучасний підземний паркінг.
  • «Омега». Житловий комплекс включає в себе 6-ть будинків, висотою в 24 поверхи. Площа квартир складає від 43 кв.м. і до 85 кв.м. Є комерційні приміщення, облаштовані майданчики для відпочинку, в тому числі активного. Територія знаходиться під охороною. Є паркінг (підземний). ЖК «Омега» розташований на вулиці Толбухіна.
  • ЖК на Єврейській. Цей об’єкт зведений в красивому історичному місці. Квартири комплексу мають площу від 33 кв.м. і до 229 кв.м. У будівлі також передбачені комерційні об’єкти. Територія комплексу охороняється. Мешканцям пропонується облаштований майданчик для відпочинку і паркінг (підземний). Різноманіття планувальних рішень, вдале розташування (поблизу парк, пляж, знаменита вул. Дерибасівська і ін.) – це лише незначна частина переваг житлового комплексу.
  • «Скай Сіті» – житловий комплекс з квартирами площею від 24,5 кв.м. і до 93, 2 кв. м., а також комерційними приміщеннями. Є підземний паркінг і сучасні майданчики, обладнані для відпочинку дорослих і дітей. Комплекс складається з об’єктів, що мають 5 секцій (три з них об’єднані і дві – окремо розташовані) по 24 поверхи. «Скай Сіті» знаходиться на вул. Варненська.
  • «Чотири сезони» – житловий комплекс, розташований на пр-ті Гагаріна, має квартири площею від 44 кв.м. і до 102 кв.м. Також включає в себе офіси та квартири, паркінг (підземний) і комерційні приміщення. Територія, що охороняється обладнана всім необхідним для відпочинку дітей і дорослих. Комплекс включає в себе 4 будинки по 24 поверхи. Передбачені технічні поверхи.

Подбайте про якісне майбутнє вже сьогодні

Придбати житло, яке задовольняє запити сучасного споживача не завжди легко, незважаючи на різноманіття пропозицій. Але якщо ознайомитися з об’єктами компанії «Будова» на офіційному сайті budova.ua/sales/buy-apartment-odessa, можна гарантовано знайти рішення, що відповідає побажанням і фінансовим можливостям. Ознайомтеся більш детально з об’єктами цього забудовника, якщо Ви бажаєте стати власником затишної квартири, де все продумано до дрібниць.

На якій вулиці Дніпра працювало підприємство, де використовували рабську працю

0

Дніпро в числі міст України, які крокують в ногу з часом. Тут з’являються новобудови, “розумні” зупинки та багато іншого. Але є і зворотна сторона медалі – старі та зруйновані будівлі, яких в місті достатньо багато.

Як повідомляє сайт dnepr-future.com.ua, серед них є пам’ятники архітектури та навіть цілі історичні квартали. У цій статті ми розглянемо вулицю Фабричну слобідку, на якій свого часу працювало велике підприємство. Воно трохи неприємне тим, що там використовувалася рабська праця.

Відзначимо, що цей район сформувався в 1794 році, коли в Катеринослав імператорським указом перевели казенну суконну мануфактуру. Вона працювала до 1837 року і стала найзначнішим містоутворюючим підприємством міста.

У той час працювати змушували не тільки жінок, а й дітей. Тому в Дніпро разом з обладнанням перевозили кріпаків з сім’ями в повному складі. Людей селили недалеко від самої фабрики, що цілком логічно. Тому вулицю й назвали Фабрична слобідка.

Фабрика розвалилася, але не повністю – один з корпусів все-таки залишився – це нинішній хлібозавод №1 на проспекті Яворницького, 106. Спочатку вулиця, яка являлася західним передмістям основного масиву Катеринослава, була відділена від міста. В кінці XIX століття все змінилося – відбулося злиття.

В кінці XIX століття частину слобідки обладнали залізницею, тому шуму тут додалося. Парк Пам’яті і примирення – це колишнє кладовище, де спочатку з кінця XVIII століття ховали працівників фабрики, а вже потім воно стало міським.

Залишившийся масив забудови складали сучасні вулиці Ударників, Івана Езау (Булигіна), Братів Бестужевих, які є одними з найстаріших в місті. Їх в народі називали просто – перша, друга і третя Фабрики – так було простіше. Зараз від колишньої слобідки залишилися кілька кварталів, вся навколишня територія забудована підприємствами.

Джерело: Інформатор

 

Проект SpaceX у Дніпрі: запуск ракети з 3D-принтеру

0

Дніпровське конструкторське бюро «Південне» — одне з відомих науково-конструкторських підприємств по розробці ракетно-космічної техніки в Україні. Зусиллями інженерів КБ «Південне» були створені дев’ять типів космічних ракет-носіїв, близько 500 запусків і виведено на орбіти понад 1100 космічних апаратів. У травні, головні конструктори показали світу свої розробки нової технології селективного лазерного плавлення.

Сайт dnepr-future.com.ua розповість як це відбувалося. 

Селективне лазерне плавлення — це технологія 3D-друку металом, яку використовують в розробках ракетно-космічної техніки, для виготовлення виробів з металевих порошків. Технологія здатна замінити механічну обробку: лиття, штампування, зварювання і фрезерування металу. Процес «друку» виробів полягає в расплавлении порошкового матеріалу по верствам, за допомогою потужного лазерного випромінювання.

3D-модель деталі розробляється на основі технічного завдання, що потім передається в 3D-принтер, який перевіряє правильність форми і не запускає виробництво, якщо виявляються помилки. Саме точність роботи принтера дозволяє створювати металеві вироби з високою щільністю.

 

Чому саме 3D-друк наразі musthave будь-якого виробництва?

  • будь-яка ідея – реальна, завдяки спеціальній програмі моделювання;

  • не потрібно безлічі верстатів для створення об’ємного об’єкта, а лише один прилад – принтер;

  • економічність виробництва: тривимірне моделювання практично безвідходне.

 

В цілому, переваги 3D- друку металом істотні. По-перше, це економічно вигідно, так як при традиційному механічному виробництві накопичується багато відходів з пластика і металу, а 3D-друк — споживає менше енергії і скорочує кількість відходів до мінімуму. По-друге, друкований виріб до 60% легше, в порівнянні з литими деталями. Міцність і легкість запорука високої якості продукту.

На розробки було витрачено кілька років, перш ніж мрії стали реальністю. Звичайно до технологій SpaceX ще далеко, але подібний прогрес дозволяє пишатися вченими і інженерами нашої України, а також сподіватися, що адитивні технології відкриють нові можливості для нашої країни.

 

 

П'ять нововведень, які з'являться в Дніпрі в травні

Дніпро велике місто, яке росте не по днях, а по годинах. І щоб жителі його були завжди на півкроку попереду тих змін і нововведень, які пропонуються міською адміністрацією, сайт dnepr-future.com.ua , за допомогою ресурсу 056.ua вирішили поінформувати на початку місяця про тих нововведення та зміни, які відбудуться вже у цьому місяці.
Відібрали лише 5 нововведень і пропонуємо їх на огляд читачів.
З Дніпра на море можна поїхати прямий електричкою
Ця подія давно чекали мешканці міста та області. Адже не секрет, що вже давно в напрямку моря подорожують дніпряни самостійно. Але це подорож “на перекладних” займало багато часу і нервів. Відтепер це буде зробити набагато простіше. Вже з 2 травня курсуватиме електричка №6702 / 7601 / 6703-6704 / 6702/6701 сполученням Дніпро-Головний — Таврійськ — Генічеськ — Дніпро-Головний.
Рух поїздів по даному маршруту не будуть щоденними. Є дні, в які ці маршрути залишаться вдома. Це 14, 21 і 28 травня.
Щасливої ​​дороги та теплого вам моря!
   Зниження ціни на газ
З 1 травня “Нафтогаз” пішов на те, щоб спільно з представниками уряду, виробити нові прийоми для проведення розрахунків цін на блакитне паливо.
Було запропоновано проводити розрахунок ціни на газ щомісяця, оскільки вона не буде постійною. Вирішили ціну газу для населення прив’язати до середньої ринкової ціни. Якщо ринкова ціна газу нижче встановленої в постанові КМУ, тоді та ціна для населення буде знижена.
Виходячи з цього, ми раді повідомити, що в травні ціна на газ не виростить, а буде знижений і становитиме 8247 грн за 1 куб. метр.
При збільшенні ринкової ціни на газ для промисловості, ціна для населення не зміниться. Ці зміни в проведенні методів розрахунку повинні внести вже в травні.
Що станеться з тарифами “Водоканалу” на холодну воду
З поточного місяця плата за воду спроститься для жителів багатоквартирних будинків. Це буде викликано тим, що з 1 травня внесені зміни в Закон України “Про житлово-комунальні послуги”.
З 1 травня для жителів багатоквартирних будинків, у яких є прямий особистий рахунок, вводиться нові положення по оплаті. Крім оплати за тарифом, вони будуть платити додаткову абонентську плату. Сума цієї абонентської плати буде фіксована і складає 30 гривень 58 копійок на одного абонента, не залежно від кількості води.
Що буде з граничним тарифом на проїзд в громадському транспорті Дніпра
Останнім часом ця тема майже щомісяця з’являється на сторінках міської преси. Якщо раніше це було раз на півроку, а щось і у квартал, то сьогодні не встигаєш стежити за цінами за проїзд.
На початку квітня, пройшли громадські слухання, де брали участь представники влади міста, активісти та городяни. Все виходить на те, що вже в травні перевізники піднімуть граничний тариф на транспорті в Дніпрі. Цей тариф може сягнути 9 гривень.
Це рішення виконком пообіцяв розглянути та прийняти на засіданні вже в травні. Залишається тільки чекати та готувати гроші.
У Дніпрі знову почне працювати дитяча залізниця
Від цієї новини часом завмирає серце кожного, хто вже не одне десятиліття приходить в парк імені Глоби та з радістю взяти участь в урочистому відкритті сезону на Дніпровській дитячої залізниці.
Дитяча дорога в Дніпрі побудована в далекі 30-ті роки минулого століття і була відкрита 6 липня 1936 році. Це була перша дитяча дорога в Україні, друга в СРСР і у світі.
У 2016 році улюблений атракціон і школа юних залізничників відзначила своє 80-ти річчя. Для багатьох дітей Мала “залізяка” стала першою сходинкою в справжню робочу життя залізничника. Історія дороги цікава і захоплююча. І ось після кількох років забуття, на прохання жителів міста з 1 травня цього року Дніпровський міськрада прийняла рішення відкрити дитячу залізницю.
Відтепер кожні вихідні та у святкові дні тут на пероні головного вокзалу в парку Лазаря Глоби лунають дитячі голоси та свисток чергового по станції відправляє складу в шлях по сторінках нашого дитинства. Казка оживає.
Дорога буде працювати з 10-00 до 16-00 у вихідні та святкові дні з 1 травня по 1 листопада включно.
В добру путь в казку по парку дитячої мрії!

Коли в Дніпрі побудують сучасний крематорій: подробиці

0

У Дніпрі, як і в країні в цілому, багато проблем. Перераховувати їх можна довго. Сайт dnepr-future.com.ua розповість про одну з них, а саме про дефіцит місць для поховання людей.

Відзначимо, що в нашому місті більше 45 кладовищ, 34 з яких знаходяться на балансі департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міськради. Але діють тільки три – Краснопільске, Діївське та Новоігренське. Решта функціонувати більше не можуть – немає місць.

Страшно уявити, скільки в рік людей йде на той світ, якщо загальна площа кладовищ перевищує 500 гектарів, а ховати практично ніде. Єдиний вихід – кремувати, але в Дніпрі, на жаль, крематоріїв немає. Для цього городянам доводиться їхати до Києва чи Харкова.

За словами заступника міського голови Михайла Лисенка, через пару років у Дніпрі зовсім не залишиться місць для поховання. Це дуже велика проблема, адже без будь-якої альтернативи ховати людей буде ніде. У місті місць під кладовища більше немає, а посеред житлових масивів або на сільськогосподарських полях людей ховати точно не будуть.

Щорічно в Дніпрі за рахунок місцевого бюджету ховають близько тисячі померлих, яких не вдалося ідентифікувати – це бездомні люди, навряд чи до них будуть приходити родичі. Адже, по суті, останні від них просто відмовилися.

З огляду на ці факти, можна зробити висновок, що місту потрібен крематорій. Але є і зворотна сторона медалі – протести приватних ритуальних служб, які при такому розкладі залишаться в збитку. Адже продажі похоронних атрибутів різко впадуть. А за кілька років люди повністю від них відмовляться. Тому власники даних служб спеціально налаштовують місцевих мешканців на найгірше, кажучи про те, що крематорій будуватимуть у них під будинком.

Ясна річ, що це неправда: за задумом крематорій повинен розташовуватися біля Запорізького кладовища. Згідно екологічним нормам законодавства та вимогам сертифікації відстань від крематорію до першого житлового будинку має бути не менше 500 метрів.

Повідомляється, що він буде обладнаний сучасними фільтрами, тому шкоди навколишньому середовищу не заподіє. Багато хто навіть не здогадається, що це крематорій, адже на будівлі не буде ніяких труб – тільки скляні панелі.

Проект з усіма документами буде готовий восени цього року. Після цього проведуть тендер. Будівництво крематорію почнеться в наступному році. Орієнтовна його вартість – 2,5 мільйона євро. Закінчити будівництво планують до середини 2021-го.

Вивчаючи ринок автобусів в Україні

Що автобуси не вічні, як все на цій землі — знають усі. Але щоб вони довго служили людям – їм потрібен хороший догляд. Що відбувається в Кам’янському з громадським транспортом, про це знає кожен житель міста, якщо він не ледачий і іноді відкриває газети та читає про міські новини.
Сайт: dnepr-future.com нагадає читачам, як в місті намагаються розв’язувати проблему транспорту.
Всі прекрасно пам’ятають, як місто відмовилося від автобусного парку і розпродав рухомий склад. А швидко пересів на мікроавтобуси, які належали приватним особам. Сьогодні маршрутки потихеньку витіснили автобуси “Богдан” і “Еталон”. Але час йде та автобуси вже просто не можуть впоратися з потоком пасажирів, які постійно скаржаться на незручності та жахливий стан рухомого складу. Часто в Фейсбуці викладають майже анекдотичні епізоди з життя міського транспорту.
 Останнім часом міська влада почала усувати проблему перевезення пасажирів, особливо це стосується лівобережних маршрутів. Дуже проблематично виглядають години пік. Мова йде про доставку людей з лівого берега на роботу і з роботи.
Сьогодні місто намагається створити комунальний транспорт, який повинен увійти в структурний підрозділ мерії.
У цьому році були придбані кілька великих автобусів з Європи, які повинні розвантажити деякі проблемні маршрути. Автобуси б / у, які вимагають постійної пильного догляду.
Одним з головних напрямків розв’язання транспортного питання була пропозиція поповнити парк машинами українського виробника. Одним з основних постачальників таких бусів може стати автобудівельний завод міста Черкас “Черкаський автобус”.
Вивчаючи ринок, мер Кам’янського відвідав “Черкаський автобус”. Підприємство випускає автобуси “Отаман” на агрегатній базі ISUZU (Японія). Представники міськради оглянули виробництво, ознайомилися з тих. характеристиками автобуса. Мер навіть спробував себе в ролі водія. Під час презентації він проїхав за кермом, керуючи автобусом.
Після огляду і презентації, Бєлоусов підсумував результати свого візиту в Черкаси.
Він розповів присутнім, що результатом ознайомлення з підприємством він задоволений і “Отаман” відповідає стандарту Євро-5, забезпечуючи комфортне перевезення маломобільних груп населення.
У міськраді сказали, що найближчим часом міське комунальне автогосподарство поповниться автобусами “Отаман” в кількості 40 машин.

Зал світового зразка

Спортивний комплекс “Прометей” був “закладений” старійшиною Дніпродзержинського спорту, найстарішим тенісистом міста, та й усього СРСР, Аношкіним Михайлом Прокоповичем. Це було на початку 60-х років.
Далі нам повідає сайт: dnepr-future.com .
Відколи минуло майже 60 років. Відтоді, як пішов з життя Аношкін М. П., директор Придніпровського хімічного заводу (ПХЗ), СК “Прометей” був пущений на самовиживання. Маючи велике тенісне господарство: кілька тенісних залів, кілька відкритих тенісних кортів, великий стадіон “Перемога”, де проводилися ігри першості СРСР, великий критий плавальний басейн, де проходили всесоюзні та міжнародні змагання — все поступово почало руйнуватися.
І тільки з приходом молодого мера Андрія Білоусова, міська влада повернулися обличчям до проблем спорту в місті Кам’янському. Зараз після реконструкції прийняв своїх нових господарів великою головний спортивний зал ігрових видів спорту (він же перший тенісний зал СК). Тут виступає лідер вищої ліги баскетболу України команда “Прометей” (Кам’янське).
Нині “руки дійшли” і до тенісних критих кортів. Після реконструкції готовий до відкриття другої тенісний зал СК “Прометей”. Як розповідають фахівці, зал має 11-ти шарове сертифіковане хордове покриття. Це покриття таке ж, як на всіх міжнародних кортах.
Перше тренування спортсменів відвідав мер міста. Він розповів, що вже в травні будуть відкриті вісім тенісних кортів просто неба після повної реконструкції. Покриття цих кортів буде на дуже високому професійному рівні.

У планах на найближче майбутнє повна реконструкція ще двох корпусів СК “Прометей”. Мер висловив подяку Дніпропетровській обласній раді за допомогу і підтримку в розвитку спортивної інфраструктури міста.
Своїми враженнями від першого тренування на тенісному корті поділилася 11-річна тенісистка Анастасія Чернякова. З п’яти років вона тренувалася в цьому залі на паркетному покритті. А сьогодні першою тестувати нове професійне покриття свого рідного залу. Дуже задоволена наша молода чемпіонка України 2019 року і член збірної команди країни Анастасія Чернякова освітленням залу. Вона подякувала меру і будівельників за прекрасний подарунок спортсменам міста, у яких тепер з’явився справжній тенісний зал міжнародного класу.

"Київстар" думає над впровадженням 5G в Україні

0

Не встигли українці звикнути до 4G, як телекомунікаційний оператор компанія “Київстар” заговорив про впровадження мереж 5G. Там вважають, що вони будуть затребувані у бізнес-клієнтів.

Як повідомляє dnepr-future.com.ua, в Україні пройшла вже друга річниця проведення другого аукціону з ліцензіями 4G. Про це розповів президент компанії Олександр Комаров.

За його словами, на даний момент більшість українців не мають потреби в мережах 5G. Тому на ранньому етапі свого розвитку вони будуть затребувані тільки у фахівців певної сфери – бізнес-клієнтів.

Не можна з упевненістю говорити про те, що сьогодні жителів нашої країни задовольняє швидкість інтернету. У цьому питанні думки розходяться. Але якщо провести паралелі з декількома роками раніше, то в плані швидкості й обслуговування стало набагато краще. Не всі звикли до мереж 4G, тому про 5G говорити ще зарано.

Проте мережі 5G знадобляться на ринку інтернету речей (IoT), для хмарної інфраструктури, доповненої реальності, а також всіх речей з приставкою “smart” (смарт-таксі, смарт-стадіони). Відзначається, що найкраще вводити 5G на діапазонах 700 МГц (Band 28) і 3,4 – 3,8 ГГц (Band 42-43). Це дасть можливість ефективно використовувати існуючий радіо спектр, підключати більше мобільних девайсів на виділеній смузі частот.

Не варто забувати і про грошову складову. Адже не всі українці зможуть дозволити собі цю технологію. Відзначимо, що Україна входить в список країн, де ціни на послуги мобільного зв’язку вважаються відносно недорогими, навіть низькими. Наведемо як приклад компанію “Київстар” – там середній чек клієнта становить всього 58 гривень.

Президент “Київстару” запевнив, що проблем з реалізацією мереж 5G в Україні не буде, так як їх можна здійснити на мережах 4G, де досить швидкості для цього і є великий потенціал її нарощування.

У той же час, всі основні вендори в світі вже випускають обладнання для мереж 5G, оскільки для них це поява нових ринків збуту, нових можливостей і прибутків.

До 1 вересня в Кам'янському відремонтують дві школи

Минулого місяця міський голова Кам’янського Андрій Бєлоусов завдав візит в ЗОШ №10 та №20. Чим зацікавили ці навчальні заклади міського мера розповість dnepr-future.com!
Весь секрет у тому, що в школах №10 та №20 ведуться капітальні ремонти.
Школи №10 та №20 вибрані не даремно. Адже це досить старі навчальні заклади міста. Так школа №20 прийняла перших учнів в 1936 році. Трохи молодше школа №10. Нове будівля була відкрита для навчального процесу в 1954 році.
У школі №20 постійною проблемою були тріщини на стінах, які просто зашпаровувалися і все починалося спочатку. Цього року перед будівельниками поставлене завдання – не просто замазати тріщини, а зробити справжній капітальний ремонт. З’ясувати причини й усунути по можливості.
Причини такого руйнування вже з’ясовані — це погане відведення поверхневих вод. Над усуненням цієї проблеми вже працюють фахівці.
Чи не заважаючи навчально-виховного процесу, будівельники ведуть комплексні ремонтно-відновлювальні роботи будівлі. Тут застосовують посилення стін за допомогою металевого каркаса. Ефект виправдовує себе навіть при ремонті промислових, несучих великі навантаження, стін.
За словами директора школи №20 Ірини Гончарук, будівля побудована в 1973 році та вже у 2001 році почали з’являтися тріщини. Але крім їх забивання, ніяких робіт не проводили.
Сьогодні ведуть роботи з усунення самої причини руйнує стіни.
За словами мера міста до 1 вересня цього року капітальні ремонти на цих об’єктах будуть повністю закінчені.

У Солоному не варіант: де фахівці бачать новий аеропорт Дніпра

0

У Дніпрі продовжують активно обговорювати будівництво нового аеропорту. Зокрема, днями на робочій нараді в мерії співробітники компанії Airport Consulting Vienna представили кілька варіантів його розміщення.

Як повідомляє dnepr-future.com.ua, Airport Consulting Vienna – це авторитетна європейська компанія, яка почала роботу над їх розробкою в січні поточного року. Повідомляється, що на заході фахівці представили три варіанти будівництва.

Так, новий аеропорт Дніпра пропонують розмістити на місці – старого, але будівництво потрібно починати з нуля. Як відомо, він перебуває в межах міста. Ще два варіанти – біля міста на ділянці аеродрому «Кам’янка» і в районі селища Солоне, що між Дніпром і Запоріжжям.

в

За словами представника Airport Consulting Vienna, у всіх 3-х випадках рекомендована довжина злітно-посадкової смуги складає 3200 метрів з розрахунку на обслуговування 4 мільйони пасажирів на рік.

Варто відзначити, що з усіх запропонованих варіантів, ніхто не має переваг через метеоумови. Насправді, це і не дуже страшно. Адже дана проблема вирішується установкою системи посадки в аеропорту, яка дозволяє приземлятися і при нульовій видимості.

Передбачається, що пасажиропотік буде формуватися населенням Дніпра, Дніпропетровської області, частини Полтавської, Кіровоградської та Запорізької областей.

При складанні трьох майданчиків, експерти з європейської компанії віддали перевагу чинному «Міжнародному аеропорту «Дніпро» – вважають, що це самий економічно вигідний варіант. Його будівництво обійшлося б в 214,3 мільйонів євро. Термін будівництва – два роки.

в

Найскладніша ситуація зі створенням інфраструктури в селищі Солоному, якої в принципі там немає взагалі. Для початку потрібно обладнати під’їзні шляхи для пасажирів і доставки палива для літаків, а також підвести комунікації, і це тільки крапля в морі. Але найголовніше, що потрібно зробити для його будівництва – закрити аеропорт в Запоріжжі, який активно розвивається.

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.