Що автобуси не вічні, як все на цій землі — знають усі. Але щоб вони довго служили людям – їм потрібен хороший догляд. Що відбувається в Кам’янському з громадським транспортом, про це знає кожен житель міста, якщо він не ледачий і іноді відкриває газети та читає про міські новини.
Сайт: dnepr-future.com нагадає читачам, як в місті намагаються розв’язувати проблему транспорту.
Всі прекрасно пам’ятають, як місто відмовилося від автобусного парку і розпродав рухомий склад. А швидко пересів на мікроавтобуси, які належали приватним особам. Сьогодні маршрутки потихеньку витіснили автобуси “Богдан” і “Еталон”. Але час йде та автобуси вже просто не можуть впоратися з потоком пасажирів, які постійно скаржаться на незручності та жахливий стан рухомого складу. Часто в Фейсбуці викладають майже анекдотичні епізоди з життя міського транспорту.
Останнім часом міська влада почала усувати проблему перевезення пасажирів, особливо це стосується лівобережних маршрутів. Дуже проблематично виглядають години пік. Мова йде про доставку людей з лівого берега на роботу і з роботи.
Сьогодні місто намагається створити комунальний транспорт, який повинен увійти в структурний підрозділ мерії.
У цьому році були придбані кілька великих автобусів з Європи, які повинні розвантажити деякі проблемні маршрути. Автобуси б / у, які вимагають постійної пильного догляду.
Одним з головних напрямків розв’язання транспортного питання була пропозиція поповнити парк машинами українського виробника. Одним з основних постачальників таких бусів може стати автобудівельний завод міста Черкас “Черкаський автобус”.
Вивчаючи ринок, мер Кам’янського відвідав “Черкаський автобус”. Підприємство випускає автобуси “Отаман” на агрегатній базі ISUZU (Японія). Представники міськради оглянули виробництво, ознайомилися з тих. характеристиками автобуса. Мер навіть спробував себе в ролі водія. Під час презентації він проїхав за кермом, керуючи автобусом.
Після огляду і презентації, Бєлоусов підсумував результати свого візиту в Черкаси.
Він розповів присутнім, що результатом ознайомлення з підприємством він задоволений і “Отаман” відповідає стандарту Євро-5, забезпечуючи комфортне перевезення маломобільних груп населення.
У міськраді сказали, що найближчим часом міське комунальне автогосподарство поповниться автобусами “Отаман” в кількості 40 машин.