У Дніпрі продовжують активно обговорювати будівництво нового аеропорту. Зокрема, днями на робочій нараді в мерії співробітники компанії Airport Consulting Vienna представили кілька варіантів його розміщення.
Як повідомляє dnepr-future.com.ua, Airport Consulting Vienna – це авторитетна європейська компанія, яка почала роботу над їх розробкою в січні поточного року. Повідомляється, що на заході фахівці представили три варіанти будівництва.
Так, новий аеропорт Дніпра пропонують розмістити на місці – старого, але будівництво потрібно починати з нуля. Як відомо, він перебуває в межах міста. Ще два варіанти – біля міста на ділянці аеродрому «Кам’янка» і в районі селища Солоне, що між Дніпром і Запоріжжям.
За словами представника Airport Consulting Vienna, у всіх 3-х випадках рекомендована довжина злітно-посадкової смуги складає 3200 метрів з розрахунку на обслуговування 4 мільйони пасажирів на рік.
Варто відзначити, що з усіх запропонованих варіантів, ніхто не має переваг через метеоумови. Насправді, це і не дуже страшно. Адже дана проблема вирішується установкою системи посадки в аеропорту, яка дозволяє приземлятися і при нульовій видимості.
Передбачається, що пасажиропотік буде формуватися населенням Дніпра, Дніпропетровської області, частини Полтавської, Кіровоградської та Запорізької областей.
При складанні трьох майданчиків, експерти з європейської компанії віддали перевагу чинному «Міжнародному аеропорту «Дніпро» – вважають, що це самий економічно вигідний варіант. Його будівництво обійшлося б в 214,3 мільйонів євро. Термін будівництва – два роки.
Найскладніша ситуація зі створенням інфраструктури в селищі Солоному, якої в принципі там немає взагалі. Для початку потрібно обладнати під’їзні шляхи для пасажирів і доставки палива для літаків, а також підвести комунікації, і це тільки крапля в морі. Але найголовніше, що потрібно зробити для його будівництва – закрити аеропорт в Запоріжжі, який активно розвивається.