П’ятниця, 26 Квітня, 2024

Альтернативні види транспорту в Дніпрі

Ще зовсім недавно українці використовували традиційні види транспорту для пересування містом. Ті, хто не мав власного автомобіля, освоювали скутер або велосипед. Але тренд на екологічність та карантинні обмеження залучили в наше життя альтернативні види транспорту і незвичайні способи пересування містом. Про них і піде мова, а також про те, де роздобути такий транспорт швидко та недорого в Дніпрі. Далі на dnepr-future.

Електросамокати для великих та маленьких

Що таке самокат знають навіть діти. Цей перехідний етап від коляски до велосипеда пройшов чи не кожен дошкільник. Пізніше з’явилися самокати для підлітків, на яких можна робити спортивні трюки, розвинувся самокатний спорт і скутер фліпс.

Перший патент на пристрій, який дуже нагадував електросамокат, був виданий ще в 1916 році. Але масово він став використовуватися як альтернативний вид транспорту на пострадянському просторі лише кілька років тому.

У чому плюси? Економічність, екологічність, компактність і простота управління. Сучасні електросамокати не поступаються в різноманітності дизайну та в стильному зовнішньому вигляді перегоновим скутерам. Завдяки фантазії виробників, можна зустріти на вулицях міста не тільки студентів в шортах, а й солідних офісних працівників на електросамокатах.

Які мінуси транспорту? Висока ціна, низький рівень комфорту та повна незахищеність. Погодьтеся, катати на самокаті в заметіль або злива — заняття не з приємних. Потрапити на ньому в ДТП — легко, а захиститися буде нічим. Так що з метою безпеки радимо надягати на голову захисний шолом.

Крім того, підвести друга на електросамокаті не вийде, та й коштує такий транспорт не дешево. Проте, електросамокати можна назвати найпопулярнішим видом альтернативного транспорту в Дніпрі.

Гіроборд — найближчий родич гіроскутера

Так, він насправді дуже схожий на гіроскутер, але не забезпечується ручкою. При цьому витримує надважкого райдера, хоча має наднизьку швидкість руху. Дорослі блогери люблять гіроборди за можливість знімати круті відео ролики в русі, а для дітей вони стали іграшкою, яка легко замінила ролики та самокат.

Платформа з двома колесами дуже чуйно реагує на рухи тіла, так що управляти їй неймовірно просто. Головне — зберегти стійкість. У пристроях є роздільне управління ходом. Так що вправо або вліво їде тільки одне колесо, а не обидва відразу, це потрібно враховувати.

Максимальна відстань, на яку розрахований найсучасніший гіроборд — 30 км. Він проїде по асфальту, піску та траві, але краще вибирати рівні ділянки. Традиційно, стандартні гіроборди коштують дешевше гіроскутерів. Щоб привести транспорт в бойову готовність вам знадобиться не більше 3-х годин зарядки від мережі електроживлення.

Гіроскутер: дитяча іграшка або вид транспорту?

Гіроскутери також сприймалися багатьма як дитяча розвага. Поки батьки самі не стали на платформу та не зрозуміли: зручно ж! Простий пристрій у вигляді платформи з підставками під дві ноги, двома колесами та телескопічною ручкою їде досить жваво. Ось ця сама вертикальна ручка надає гіроскутеру стійкість і дозволяє легко тримати баланс.

У чому ще його плюси? Дуже компактний (можна запросто сісти з ним в міський транспорт), мало важить, довго тримає заряд. Також економічний та екологічний, та й коштує дешевше самоката. Розвиває швидкість до 22 км/год, досить масивний і стійкий.

У чому мінуси? Ідеальне дорожнє покриття — обов’язкова вимога для поїздки на гіроскутері. Є також обмеження по температурному режиму: не нижче -10 і не вище +35 ° C.

Моноколесо: швидше за всіх

Моноколесо — це велике колесо з підніжками з двох сторін, різновид сігвея. Часто має ручку для перенесення. Принцип роботи — як і в електросамоката. Моноколесо дозволяє розвивати швидкість до 30 км / год, що робить його швидшим, ніж гіроскутер. Друга назва моноколеса — уніцикл, а виробляють їх, в основному, в Китаї.

У чому особливість транспорту? Керувати ним потрібно, нахиляючи тіло в різні боки, переносячи центр ваги. Щоб звикнути до чутливого пристрою, доведеться якийсь час тренуватися.

Якщо ви припините рух, колесо відразу падає, в той час, як на гіроскутері можна спокійно стояти. Так що маневровість у нього гірша, але компактність робить моноколесо не менш популярним, з лишком компенсуючи інші особливості.

Моноколесо майже не займає місця: ви легко сядете з ним в транспорт або проїдете там, де можна протиснутися лише пішки. Часто виробник комплектує моноколеса ручкою для перенесення, щоб не носити його в руках. Педалі при цьому можна скласти, що додає пристрою компактності.

У цей список можна включити також велосипеди, але про них багато сказано до нас. Їх також можна розглядати як екологічну альтернативу традиційному автомобілю.

Купівля або прокат?

Якщо ви прийняли рішення придбати електросамокат, гіроборд, моноколесо або гіроскутер на постійній основі, то готуйте $ 100-400, для стандартних моделей. Але чи є в цьому сенс, якщо хочеться просто розважитися, покатавшись на вихідних?

Можна спочатку спробувати. Так ви точно зрозумієте, чи ваш це вид транспорту і навчитеся їм управляти. Прокат альтернативного транспорту — це відповідальний підхід до покупки, адже викидати гроші на вітер сьогодні охочих немає.

Де ж знайти гіроскутери та електросамокати напрокат? У Дніпрі вже з’явилися точки прокату електросамокатів: в самому центрі, на вул. Короленка, там, де пішохідна зона. А також на фестивальному причалі. Розцінки на прокат не надто високі, а здійснити оплату можна за допомогою мобільного додатку.

Якщо ви вперше стаєте на платформу або самокат, подивіться відеоуроки на YouTube, або візьміть пару уроків наживо в експерта. Треба лише вловити манеру, навчившись балансувати, керуючи тілом, а кількість кнопок і педалей в сучасних моделях електропристроїв дуже невеличка (зазвичай – 2-4 кнопки або важеля).

Гіроскутери давно та активно пропонують на прокат у всіх парках міста (і на причалі — теж). Так що захопіть з собою смартфон, банківську карту та гарний настрій, щоб випробувати альтернативний вид міського транспорту особисто.

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.