У Дніпрі планують оновити рухомі склади потягів метрополітену. Так, днями заступник міського голови Дніпра, Михайло Лисенко повідомив на своїй сторінці у Facebook, що для цієї мети місто планує закупити в Туреччині п’ять нових потягів. Загальна пасажиромісткість одного потягу складатиме близько тисячі осіб, а окремий вагон зможе вмістити 192-ох пасажирів, пише “dnepr-future.com.ua“.
При цьому заступник мера відмітив, що старі потяги дніпровського метрополітену експлуатуються вже досить довго і в силу рівня своєї зношеності поступово мають бути замінені.
Зношеність обладнання дніпровського метрополітену і справді є проблемою. При чому мова йде не тільки про рухомі склади, але в тому числі й про інфраструктуру. Буквально сьогодні, 12 лютого, стало відомо про затримки в роботі метро. Причиною цьому, як заявили співробітники метрополітену, були технічні проблеми, зокрема несправність стрілочних механізмів в районі станції “Вокзальна”.
Попри те, що несправності не спричинили повної зупинки роботи підземки, інтервали прибуття потягів суттєво розтягнулись і змусили пасажирів шукати альтернативних способів діставатись до роботи. І це при тому, що через опади і морози, від технічних несправностей страждають в тому числі й інші види електротранспорту, в яких елементарно замерзає контактний дріт.
Подібна ситуація демонструє необхідність не тільки оновлення найбільш очевидних і помітних зору пересічного пасажира елементів дніпровського метрополітену, але й наочно показує, що ремонту та інвестицій потребує майже вся матеріально-технічна база підприємства. Підприємства, яке попри, свою здавалося б невелику роль в масштабах Дніпра, щодня дозволяє діставатись роботи тисячам працівників великих підприємств, що складають не малу частину місцевого бюджету.