П’ятниця, 20 Травня, 2022

Будівництво метро в Дніпрі у нових реаліях: ризики і загрози

У дніпровському метро, ще до початку військового вторгнення Росії 24 лютого, активно проводились будівельні роботи щодо створення нових станцій. Однак у зв’язку із ситуацією в країні будівництво призупинено. Далі на dnepr-future.

Турецька компанія «Лимак» екстрено призупинила всі роботи з будівництва метро у місті та евакуювала своїх працівників за кордон. Більш того, працівники приватної компанії більше не проводять роботи з підтримки гірничих виробок метрополітену у техногенно-безпечному стані.

Раніше активно велися будівельні роботи нових станцій метро, а саме: «Театральна», «Музейна» та «Центральна». Сучасний дизайн нових станцій метро розробляло популярне британське архітектурне бюро Zaha Hadid Architects. Усі деталі дизайну станцій метро планувалося виконувати із переробленої сталі міських ливарних заводів. Сам дизайн вхідних павільйонів, за задумом авторів архітектурного бюро, має символізувати найбагатшу історію Дніпра як передового металургійного міста.

Загроза техногенної катастрофи

У зв’язку з припиненням проведення робіт з підтримки гірничих виробок метрополітену у техногенно-безпечному стані в Дніпрі виникла загроза надзвичайної ситуації техногенного характеру. Це пов’язано з руйнацією вже пройдених підземних гірських виробок. Про ситуацію, що склалася, зафіксовано у протоколі № 7 засідання міської комісії з питання техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій ДМР.

У результаті комісією було ухвалено рішення про доручення укладання договору КП «Дніпровським метрополітеном» із «Дніпрометробуд». Після укладання договору остання організація виконуватиме роботи з підтримки підземних гірничих виробок, що будуються, в техногенно-безпечному стані на всіх ділянках нового будівництва.

Нагадаємо, що раніше завершення трьох станцій метро у місті Дніпро планувалося – вже до кінця 2024 року. Уповільнення процесу будівництва зумовилося тим, що турецькою компанією, генеральним підрядником «Лимак» тривалий період не вдавалося отримати дозвільні документи на проведення підривних робіт у метро. У зв’язку з цим за попередній рік було пройдено лише 300 метрів. Після отримання дозволу на роботу темпи значно прискорилися.

Ще до початку війни в Україні заступник мера Дніпра Михайло Лисенко ділився відео у соціальній мережі про стан будівництва нових станцій метро станом на початок лютого. Нові станції метро, ​​що будуються, були зняті за допомогою польоту дрону.

Latest Posts