Неділя, 22 Травня, 2022

Оновлені рухомі склади Дніпровського електротранспорту

Процес оновлення складається з демонтування застарілих деталей й збирання корпусу знов: оновлюють рухомі склади Дніпровського електротранспорту у майстернях. Ремонт корпусу відбувається як для трамваїв, так і для тролейбусів. Два великі цехи з двома сотнями робітників зараз працюють над оновленням цього транспорту, пише dnepr-future.com.ua.

Тут все працює поетапно. На першому етапі спочатку залишають лише каркас, потім зрізають зношений метал, замінюють проіржавілі балки і деталі конструкції. Потім вагон будуть збирати наново. Один із майстрів розповів – спочатку треба почистити все, облагородити, потім все буде обшиватися, з однієї сторони – залізо, з іншої – пластик.

На фінальній стадії відбувається наступне: спочатку наносять шпаклювання, виконуються слюсарні роботи, тобто корпус підготовлюють для фарбування. Слюсарі встановлюють все всередині корпусу, малярі підготовлюють все ззовні, а потім навпаки.

Одночасно зараз оновлюється шість трамваїв та два автобуси у майстерні Дніпровського електротранспорту. Оновлення лише одного вагону займає двадцять робочих днів. Капітальний ремонт триває. Він передбачає повне розбирання транспорту, заміну заржавілих деталей, крісел, полу, криші та вікон.

Загалом, склад Дніпровського електротранспорту складає близько чотириста сорок одиниць. Кожен трамвай чи тролейбус в середньому проїжджає більше 40 тисячі кілометрів, тому кожні 4-5 років вони потребують оновлення. За минулий 2021 рік, було проведено 36 майстерних робіт, було оновлено близька 16% всього електротранспорту міста.

У майстернях присутня сучасна техніка, яка здатна виконувати складну для людини роботу. Окрім цього, деяка техніка приходить з найближчих регіонів. Ремонтують тут і транспорт з Києва.  

Latest Posts