П’ятниця, 27 Листопада, 2020

Як родина з Дніпра створила інноваційну сироварню у селі

П'ятнадцятирічна дівчина у своєму листі для агро-конкурсу розповіла про дніпровську родину, яка займається виготовленням натурального козячого сиру за унікальною технологією. Далі на dnepr-future. Про це...

Жителі області скоро зможуть проїхатися по новій трасі

Вчора Президент відвідав Дніпропетровську область з робочим візитом. Одним з пунктів перевірки стала траса Н-23, Кропивницький - Кривий Ріг - Запоріжжя. Голова...

В Нікополі з’явився перший храм Православної церкви України. Чим він унікальний?

У місті Нікополь Дніпропетровської області будують перший в місті Православний храм, що знаходиться у відомстві Православної церкви України. Особливість храму в тому,...

Як знайти роботу в IT за допомогою інтернет?

Пошук роботи завжди трудомістке заняття. Потрібно переглянути багато вакансій, впорядкувати їх, витратити час на розсилку свого резюме, потім ходити по співбесідах. Але...

“Відмили” 2,5 мільйона на “регулярному” ремонті пам’ятника Другої світової війни

До річниці переправи через Дніпро та визволення населеного пункту Військове, фірма-підрядник провела оновлення меморіалу слави на суму 2,5 млн грн. Однак жителі...

Як у Дніпрі збираються «одягнути» громадський транспорт

Брендування громадського транспорту – поширене явище в українських мегаполісах та обласних центрах. Це означає, що дизайн транспортних засобів міста оформлюють з дотриманням одного певного стилю або в одному й тому самому кольорі. У Дніпрі цей процес триває вже третій рік, а розпочалося все у 2018, коли група дизайнерів зайнялася розробкою проекту з брендування міських транспортних засобів, пише dnepr-future.com.ua.

Про це розповіли у департаменті транспорту та інфраструктури ради Дніпра на Facebook сторінці.

Колір долає стрес

2

Оформлення транспорту в певному стилі відбувається для того, щоб виділити кожну категорію громадського транспорту  серед величезного потоку авто на дорогах міста та зробити очікування транспорту комфортнішим для пасажирів, так як це має знижувати рівень стресу від очікування свого автобусу або трамваю на зупинці. І дійсно, коли чекаєш певний автобус, а перед очима мерехтять різнокольорові машини, оздоблені рекламними плакатами, важко розслабитися. Також це стосується людей, які мають, наприклад, вади зору або слабку концентрацію уваги. Таким людям буде простіше швидко зорієнтуватися, аби не пропустити свій маршрут.

Кажуть, що колір є найбільш дієвим інструментом для гармонізації форми та простору. І не дарма. Проста зміна кольору однієї зі стін кімнати здатна надати приміщенню затишку або навіть радикально змінити її стиль.

Тріада кольорів

3

Тенденцію на витриманий в одному кольорі рухомий склад у Дніпрі взялися реалізовувати спеціалісти з dnipro.design. Команда прийняла рішення використати тріаду кольорів, які б дуже органічно вписалися у дизайн-код нашого міста. Тим більше, що три кольори – це завжди вдале мінімалістичне рішення, яке не буде перенапружувати очі мешканців та гостей Дніпра, і без того заповненого рекламою. Дизайнери звернулися до статистики, згідно з якою понад 60 відсотків автобусів мали жовтий колір, а трамваї не одне десятиріччя «одягали» у червоний. З огляду на це, найбільш підходящим третім кольором обрали синій – для тролейбусів. Але це не просто синій, а лазуровий відтінок, який має назву RAL5012.

Перші оновлені тролейбуси у нових лазурових «лівреях» курсують містом ще з грудня 2019 року. Крім того змінився не лише зовнішній вигляд транспорту, але й дизайн всередині салону. Вся ключова інформація розміщена поряд для зручності та дублюється англійською – це дані перевізника або депо, схема руху та головні правила для пасажирів. Навіть у оформленні салону подбали про єдиний стиль, тож використані ті самі кольори та  спеціальні шрифти.

Автобуси матимуть жовтогарячий відтінок, а трамваї не просто червоний, а гранатовий тон.

Дизайн-код міста

4

Отримана кольорова концепція не лише транспортних засобів, але і інших міських об’єктів створює особливий характер Дніпра. Навіть прості речі стають приємними оку після такого комплексного брендування. До 2021 року Дніпро планують зробити таким, щоб місто можна було впізнати з одного погляду, підкреслити його найкращі риси та освіжити кожну деталь. Слід також зазначити, що саме наше місто стало першим, у якому до процесі брендування взяли участь приватні міські перевізники.

Раніше ми писали про «реальний морок» каналізацій Дніпра: як дніпряни «зливають» телевізори.

Latest Posts

Жителі області скоро зможуть проїхатися по новій трасі

Вчора Президент відвідав Дніпропетровську область з робочим візитом. Одним з пунктів перевірки стала траса Н-23, Кропивницький - Кривий Ріг - Запоріжжя. Голова...

В Нікополі з’явився перший храм Православної церкви України. Чим він унікальний?

У місті Нікополь Дніпропетровської області будують перший в місті Православний храм, що знаходиться у відомстві Православної церкви України. Особливість храму в тому,...

Як знайти роботу в IT за допомогою інтернет?

Пошук роботи завжди трудомістке заняття. Потрібно переглянути багато вакансій, впорядкувати їх, витратити час на розсилку свого резюме, потім ходити по співбесідах. Але...

“Відмили” 2,5 мільйона на “регулярному” ремонті пам’ятника Другої світової війни

До річниці переправи через Дніпро та визволення населеного пункту Військове, фірма-підрядник провела оновлення меморіалу слави на суму 2,5 млн грн. Однак жителі...

У Дніпрі створили мультимодальну транспортну модель всього міста

У Дніпрі презентували мультимодальну транспортну модель міста та приміських населених пунктів, яка представлена комп’ютерною програмою з великою кількістю баз даних щодо транспортної ситуації в...