Вівторок, 16 Квітня, 2024

Площа біля парку Шевченка: варварство чи модернізація?

Розуміючи невідкладність місцевих виборів, команда мера Філатова вирішила модернізувати деякі вулиці, щоб отримати наочну демонстрацію своєї продуктивної роботи, очікуючи, що громадяни це оцінять та віддадуть свій голос на виборах саме за їх політичну силу, розповідає “dnepr-future.com.ua

Подібна програма реконструкції розділила громадян на дві сторони: перша – фанатично радіюча змінам, друга – скептики, що не отримують ніякого задоволення від утворення на місці класичних культурних зон нових модерністських ландшафтів. Це зустріч двох світів та поглядів, що не можуть жити по один бік тину.

Проаналізувавши ситуацію перетворення вулиці Короленка, що першою спричинила утворення різкої дихотомії громадян за ознакою ставлення до культурного простору, можна перейти до розглядання питання утворення площі навпроти головного входу до парку імені Шевченка.

Розберемо архетип новоутворених площ та вулиць: відсутність зелених насаджень, багато граніту та модерністських інсталяцій (труб, що замінюють знищені дерева), наголос на різнокольорове освітлення, що повинно створювати певну атмосферу.

План площі перед парком можна побачити на просторах інтернету, про нього багато говорити не слід. Відмітимо лише головні питання, що викликають резонанс між групами, що були перелічені вище.

По-перше, абстрагуючись від стилю, треба відмітити створення пішохідного простору та велодоріжок, цього дійсно не вистачає у місті, повністю поглинутому транспортом. 

По-друге, питання демонтажу вазонів на колонах та чавунних решіток, що пронизували простір між цими самими колонами. Команда Філатова повідомляє, що архаїчні вазони були демонтовані лише через неможливість їх відновлення. Мовляв, встановлені вони після війни та відлиті були абияк. Після завершення основних робіт обіцяли встановити нові. Це певний крок до зближення з городянами – консерваторами.

Площу обіцяють відкрити на день міста. У цьому році це дванадцяте вересня.

Latest Posts

.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.