Субота, 16 Січня, 2021

Реставровано дореволюційний будинок на Фабра

  Дніпропетровські архітектори не лише зводять елітні хмарочоси, а й займаються реставрацією деяких архітектурних пам’ятників центральної частини міста, надаючи фасадам будівель свіжого вигляду.Так, на колишній...

Золоті каблучки на кожен день: що вибрати для походів в офіс

Жіночі золоті кільця - один з популярних ювелірних аксесуарів, який привертає увагу жінок різного віку і різних фінансових положень. При покупці золотого...

Жителі області скоро зможуть проїхатися по новій трасі

Вчора Президент відвідав Дніпропетровську область з робочим візитом. Одним з пунктів перевірки стала траса Н-23, Кропивницький - Кривий Ріг - Запоріжжя. Голова...

В Нікополі з’явився перший храм Православної церкви України. Чим він унікальний?

У місті Нікополь Дніпропетровської області будують перший в місті Православний храм, що знаходиться у відомстві Православної церкви України. Особливість храму в тому,...

Як знайти роботу в IT за допомогою інтернет?

Пошук роботи завжди трудомістке заняття. Потрібно переглянути багато вакансій, впорядкувати їх, витратити час на розсилку свого резюме, потім ходити по співбесідах. Але...

Площа біля парку Шевченка: варварство чи модернізація?

Розуміючи невідкладність місцевих виборів, команда мера Філатова вирішила модернізувати деякі вулиці, щоб отримати наочну демонстрацію своєї продуктивної роботи, очікуючи, що громадяни це оцінять та віддадуть свій голос на виборах саме за їх політичну силу, розповідає “dnepr-future.com.ua

Подібна програма реконструкції розділила громадян на дві сторони: перша – фанатично радіюча змінам, друга – скептики, що не отримують ніякого задоволення від утворення на місці класичних культурних зон нових модерністських ландшафтів. Це зустріч двох світів та поглядів, що не можуть жити по один бік тину.

Проаналізувавши ситуацію перетворення вулиці Короленка, що першою спричинила утворення різкої дихотомії громадян за ознакою ставлення до культурного простору, можна перейти до розглядання питання утворення площі навпроти головного входу до парку імені Шевченка.

Розберемо архетип новоутворених площ та вулиць: відсутність зелених насаджень, багато граніту та модерністських інсталяцій (труб, що замінюють знищені дерева), наголос на різнокольорове освітлення, що повинно створювати певну атмосферу.

План площі перед парком можна побачити на просторах інтернету, про нього багато говорити не слід. Відмітимо лише головні питання, що викликають резонанс між групами, що були перелічені вище.

По-перше, абстрагуючись від стилю, треба відмітити створення пішохідного простору та велодоріжок, цього дійсно не вистачає у місті, повністю поглинутому транспортом. 

По-друге, питання демонтажу вазонів на колонах та чавунних решіток, що пронизували простір між цими самими колонами. Команда Філатова повідомляє, що архаїчні вазони були демонтовані лише через неможливість їх відновлення. Мовляв, встановлені вони після війни та відлиті були абияк. Після завершення основних робіт обіцяли встановити нові. Це певний крок до зближення з городянами – консерваторами.

Площу обіцяють відкрити на день міста. У цьому році це дванадцяте вересня.

Latest Posts

Золоті каблучки на кожен день: що вибрати для походів в офіс

Жіночі золоті кільця - один з популярних ювелірних аксесуарів, який привертає увагу жінок різного віку і різних фінансових положень. При покупці золотого...

Жителі області скоро зможуть проїхатися по новій трасі

Вчора Президент відвідав Дніпропетровську область з робочим візитом. Одним з пунктів перевірки стала траса Н-23, Кропивницький - Кривий Ріг - Запоріжжя. Голова...

В Нікополі з’явився перший храм Православної церкви України. Чим він унікальний?

У місті Нікополь Дніпропетровської області будують перший в місті Православний храм, що знаходиться у відомстві Православної церкви України. Особливість храму в тому,...

Як знайти роботу в IT за допомогою інтернет?

Пошук роботи завжди трудомістке заняття. Потрібно переглянути багато вакансій, впорядкувати їх, витратити час на розсилку свого резюме, потім ходити по співбесідах. Але...

Дніпровський метрополітен: нова гілка

На початку двадцятого століття Україна вступила в нову еру розповсюдження приватного транспорту. Кожна друга сім‘я мала можливість за певні заощадження придбати автомобіль,...