Субота, 4 Грудня, 2021

Почалося будівництво нової Північної об’їзної дороги міста

У Дніпрі розпочалося грандіозне будівництво – планується будівництво Північної об’їзної дороги міста. Ця траса з’єднає Кайдацький міст із криворізькою трасою. Це, своєю чергою, дозволить розвантажити вулиці Новокодацького району від транзитного сполучення. Далі на dnepr-future.

На Дніпропетровщині зводять три великі магістралі з нуля

Траса Н-31 на Київ зводиться з нуля, а ще – 2 об’їзні.

Будівельні роботи щодо Північного об’їзду на початковому етапі.

Автомобільна дорога (6,6 км) із шістьма смугами для пропуску з’єднає Кайдацький міст із трасою М-30 (Стрий-Ізварино). Будівництво Північної об’їзної дороги міста є частиною програми «Великого будівництва» президента України Володимира Зеленського.

Нова магістраль дозволить поєднати 3 найбільші промислові центри України:

  • Дніпро;
  • Донбас;
  • Кривий Ріг.

Дуже важливий та потужний проект, що покращує інфраструктуру країни, дозволить значно розвантажити набережну. Голова Дніпропетровської обласної ради Микола Лукашук наголошує на важливості даного будівництва, особливо акцентуючи на зменшення пробок та значного зниження загазованості міста.

Найбільше цього будівництва чекали – жителі Новокодакського района. У зв’язку з «вузькими» вуличками даного району, місцеві жителі вже звикли до постійних пробок і фур, що проїжджають.

Основною родзинкою будівлі є унікальна естакада, яка стане продовженням Кайдацького мосту. Це буде будівля зі звивистою траєкторією, над залізничними коліями та територією заводу.

Така надскладна дорожня споруда (криволінійна естакада) буде першою в Україні. Головний інженер Зубарєв Юрій наголосив на унікальності даного проекту.

Довжина майбутньої естакади складатиме – 1 км, що складатиметься з ж/бетонних балок та металевих прогонів, які встановлюватимуть на опори.

Під час грандіозного будівництва магістраль буде обладнана спеціальними екранами для шумоізоляції. Тому місцевим жителям не доведеться хвилюватися про майбутні незручності.

Для втілення проекту у життя буде задіяно понад 200 видів спеціальної техніки, 300 будівельників та мостовиків. У майбутньому нова магістраль зможе здійснювати пропускну спроможність – 2600 автомобілів/год.

Latest Posts