Субота, 21 Травня, 2022

Дорога на Амурському мосту потребує капітального ремонту

Щоденно тисячі водіїв їдуть через старий міст та страждають від поганої дороги. Теж саме можна сказати і про пішохідні доріжки мосту. Наразі рух переправою є справжнім випробуванням. Далі на dnepr-future.com.ua.

Водії кажуть, що саме через наявність ям та пагорбів на мості часто утворюються довжелезні затори та аварійні ситуації. Особливо це відчувається взимку. Скаржаться також і на поганий стан трамвайних рейок: рейкове полотно потрібно замінювати, так вважають не лише користувачі трамвайного транспорту, а й водії. Пішоходів найбільше турбує зламана огорожа та жахливе покриття тротуару. Деякі дірки настільки великі, що через них є можливість гарно розгледіти річку Дніпро. Містяни також скаржаться на вузьку пішохідну частину мосту, це ускладнює рух переправою, особливо під час негоди. Одразу двом людям наразі тут розійтися дуже проблематично. Під час заметілі доводиться в черзі по одному дуже повільно пересуватися.

У Міській раді запевняють, що Амурський міст ремонтують постійно, але капітальний ремонт проводився вже 20 років тому. Наразі в проведенні капітального ремонту Старого мосту необхідності представники влади не бачать.

Заступник голови Управління з ремонту та експлуатації автомобільних доріг Олександр Цирульников зазначив, що це складне питання, як в технічному плані, так і в організаційному. Сам по собі міст складний, має динамічну завантаженість з боку рухомого складу Придніпровської залізниці, автомобільного та трамвайного руху. До того ж це підйомний міст!

Черговий дрібний ремонт планується провести також і в цьому році. Почати боротися з ямами обіцяють одразу, як дозволятимуть виконувати більш сприятливі погодні умови.

Нагадаємо, Амурський (або Старий міст) автомобільно-залізничний міст, який з’єднує Амур-Ніжньодніпровський та Центральний райони міста, відкриття якого відбулось ще у травні 1884 року. Довжина якого складає 1395 метрів, а довжина 15,5 метрів.

Latest Posts