Середа, 29 Травня, 2024

Історія річкового порту Дніпра

Дніпровський річковий порт вже став своєрідним підприємством в місті, який спростив роботу транспортної інфраструктури в галузі річкового транспорту. Цей річковий порт міста розташувався на Дніпрі, а його головні спеціалізації – це переробка широкого спектра вантажів, починаючи від зернових культур, металобрухту з Дніпропетровщини, металопрокату, піску та щебеню, польового шпату, пиломатеріалів й фахового та сучасного обладнання, а закінчуючи тарно-штучними вантажами у біг-бегах та палетах. Далі на dnepr-future.

Потужність річкового порту Дніпра з переробки усілякого вантажу, який потім транспортується у інші куточки нашої країни, складає до 10 мільйонів тонн на рік. Робочий склад професійних працівників складається із 520 осіб. Площа зайнятої території для річкового порту складається із включеними в себе двома вантажними районами, а також 13 причалів, загальна протяжність яких доходить до 2250 метрів.

Річковий порт Дніпра – це своєрідний вокзал!

Із плином часу вводилися в експлуатацію нові зернові елеватори одноразового зберігання та різної ємності – так, на першому причалі району “Амур-Гавань” був елеватор об’ємом до 30 тисяч тонн (він складається із шести ємностей по 5 тисяч тонн на кожний з них), а сам він був обладнаний новітніми технологіями із високотехнологічними устаткуваннями. Цей елеватор спеціалізується на зернових культурах – він може виконувати функції надання послуги з приймання як із залізничного сполучення, так і з ємностей автомобільного транспорту. Зерновий елеватор також функціонує і за другими спеціальностями, такими як: накопичення, зберігання, сушки, очищення, а також може відвантажувати зернові, олійні та технічні культури.

Річковий порт Дніпра також обладнаний і сучасними технологіями для зберігання вантажів – так, задля накопичення зернових вантажів, які надходять судноплавством до міста, було обладнано 6 несамохідних суден, сумарна вантажомісткість яких складає до 7000 тонн. Їхня площа критих складів досягає 2,6 тисяч м², а відкритих складських майданчиків до 60 тисяч м².

Джерело фото: https://49000.com.ua/

Історія спорудження річкового порту Дніпра

Цей річковий порт був споруджений 1797-го року, метою створення була пристань саме у Новоросійську (з 1802 року по 1926 рік пристань називалась Катеринославською, а пізніше Дніпропетровською й Дніпровською відповідно). Цей порт за проєктом мав використовуватись для обслуговування пасажирів міста, а також за допомогою сучасних технологій ефективно перевантажувати і перевозити сільськогосподарські продукти, ліс та солі. Із 1930-х років порт піддався докорінній реконструкції, проте із початком Другої світової війни і відповідною окупацією німецькими військами, порт було зруйновано. Із 1944-го року, після відновлення контролю над містом, почалися відновлювальні роботи над портом.

Із 1993-го року це “ВАТ” (Відкрите акціонерне товариство), від 2004-го року порт став дочірнім підприємством Акціонерної судноплавної компанії “Укррічфлот”. Сьогодні Дніпровський річковий порт оснащений новітніми портальними кранами, вантажопідйомність яких складає до 10–20 тонн, авто- і електронавантажувачами, а також іншими перевантажувальними технологіями. Порт має й власні зернові та контейнерні комплекси. У 2000-му році вантажооборот складав до 1,3 мільйонів тонн, у 2003-му — 2,1 мільйонів тонн, у 2006-му році — 2,4 мільйонів тонн.

Завдяки вигідному географічному розміщенню, Дніпровський річковий порт став невід’ємною частиною загальної системи забезпечення потреб країни у перевезеннях та зберіганні різноманітних вантажів, від металу, зерна та вугілля, до піску, гравію і контейнерів. Разом із вирішенням потреб громадського населення, цей річковий порт має виходи до торгівлі Придунав’я, Середземного та Чорного морів. 

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.