Із початком нового цифрового покоління, бажання дітей у своїй майбутній професії кардинально змінились – і багато хто хотів би стати саме програмістом, або взагалі приєднатися до IT-сфери. Проте, аби стати фахівцем у своїй справі, потрібно не лише хотіти, а й навчатися – а дніпровський ліцей інформаційних технологій із цим допоможе. Далі на dnepr-future.
Мета Дніпровського Ліцею – не тільки у освіті
ЛІТ має стати початком у кар’єрі програмування для міських дітей. Міцна освітня програма має задати певний шлях, а проведені навчальні роки у закладі розвивають не лише українське суспільство молоді у інформаційному напрямку, а й розвиває логічні та наукові здібності для дітей, аби володіння інформаційними технологіями для дітей стало цікавим.
Ліцей започаткував для дніпровських дітей потужну й якісну освітню програму – вона допоможе не тільки молоді спокійно увійти в суспільство, багате на цифрову інформацію, а й принципово переосмислити свій світогляд – змінити спосіб життя, роботу та творчість дітей зі всього світу. Інформаційні технології спонукають дітей до раннього прояву творчості, що потім може перерости у справу власного життя.
Тож впровадження комп’ютерного обладнання та інформаційної сфери у всі напрямки навчальної та виховної системи ліцею є найважливішою. Комп’ютер дедалі більше революціонізує сфери життя людства – порівнюючи із минулими десятками років, ця технологія стала не лише засобом для комунікації онлайн, а й джерелом багатої кількості інформації, яка тільки існує, що є ідеальним інструментом дослідницьких проєктів дітей. Сучасні технології ЛІТу дають можливість значно розширити освітню програму, додавши до неї початки методів моделювання чи професійної обробки інформації.
Нова освітня програма у Дніпровському ліцеї має показати найголовніше – отримані знання треба вміти правильно використовувати, адже без цього неможливий подальший розвиток особистості дитини, як особи із успішною кар’єрою. Високорозвинені люди не завжди посідають необхідне становище у суспільстві, а нинішнім дітям Дніпра треба навчитись не лише запам’ятовувати вивчений матеріал, а й самостійно набувати навичок у його життєвих застосуваннях. Так, це є й практичні завдання – власні проєкти у IT-сфері, чи виконання завдань, або початок серйозної кар’єри.
Освіта в ЛІТі – це соціальна адаптація
ЛІТ Дніпра має мету навчити дітей комунікувати між собою, набути досвіду сумісної та колективної праці під керівництвом. Освіта сьогодення у ліцеї інформаційних технологій в Дніпрі – це соціальна адаптація, адже діти міста повинні навчитись розуміти і самого себе, визначати власне активне місце, яке посідає кожна дитина у суспільстві. Задачею освіти в ЛІТі є й надання навичок розв’язування не тільки модельних задач, але і задачі, які з початку навіть не сформульовані до кінця.
Всі ці задачі є найголовнішими елементами освіти у Дніпровському ліцеї інформаційних технологій при Дніпровському національному університеті імені Олеся Гончара. Цей ліцей не лише активно бере участь у національних роботах, такі як Всеукраїнська експериментально-дослідницька робота, а навчальний заклад ставить й задачі, які в народі отримують статус “всеукраїнські”. Структура дніпровського Ліцею включає такі потужні кафедри, які можуть наповну керувати навчальним процесом дітей не тільки у фізико-математичному чи природничому факультетах, а також і на гуманітарних напрямках.
Особливістю ліцею IT-сфери є й незвичайні роботи психологічної служби – такі уроки мають виконувати велику кількість завдань виховного процесу, починаючи із адаптації абітурієнтів до активної ліцейської роботи й супроводу протягом усього навчального року, закінчуючи обгрунтованим визначенням майбутньої професії та продовженням творчої кар’єри.