П’ятниця, 29 Березня, 2024

Чи дочекається Дніпро сучасного аеропорту? Розбираємося в питанні

Наявність аеропорту в межах міста або околицях демонструє його торгову, економічну значущість, регіональну впливовість. Аеропорт – це повітряний порт, а вони завжди обростали багатими містами з високою мобільністю населення і товарообігом, хай і на регіональному рівні. Дніпро це велике та економічно важливе місто в Україні. У ньому вже давно побудували аеропорт, рейси з якого відправлялися ще в минулому столітті.  Однак питання ремонту та оновлення масштабної будівлі схоже на тривалий серіал, який хочеться додивитися лише з однієї причини – не кидати на півдорозі, пише dnepr-future.com.ua.

Передісторія

Ви помиляєтеся, якщо думаєте що дніпровський аеропорт це невдале творіння недавнього часу. Побудували його відразу після вигнання німецьких загарбників. Тоді це був військовий аеродром, цивільні рейси з якого почали відправляти з 1946 року. До 1975 року аеропорт знаходився в числі кращих в країні, і був висунутий Міністерством авіації для оновлення та реформації у відповідності до світових стандартів.  На аеродром поставлялися нові рейсові літаки, останні розробки того часу, такі як ту-154.  У 80-х рейси відправлялися в більш ніж в 70 міст Радянського Союзу. З моменту розпаду СРСР, з аеропорту відправляються нові міжнародні рейси за “залізну завісу” та на інші континенти. У нульових, на базі з’явилися більш потужні boeing 747, які дозволяли освоювати нові маршрути. При цьому, аеропорт постійно вдосконалювався.  До розпаду союзу навколо встигли збудувати готель, сквер, комплекс послуг, подовжувалася злітна смуга, а аеропорт отримував нову техніку. Починаючи з 90-х вдалося побудувати пам’ятник, посадити “зелену зону”. Останні масштабні роботи почалися в 2007 році з метою підготувати аеропорт до Євро-2012. В результаті планувався новий термінал, і розробки підтримки та реконструкції всього комплексу. З 2010 року йде “активна стадія” реконструкції.

Нова інформація про оновлення аеропорту

Влітку 2020 Дніпровська обласна державна адміністрація і підрядник інвестора – фінансової компанії “DCH”, підписали договір про передачу землі в оренду для будівництва терміналу. “DCH” належить українському бізнесменові Олександру Ярославському, відомому колишньому співвласнику Укрсиббанку, президенту футбольного клубу “Металіст”, інвестору, депутату Верховної Ради.

Пізніше, на сторінці Міністра інфраструктури України, Владислава Криклія, з’явилася інформація про початок будівництва нового аеропорту. Державний сектор почав підготовчі роботи за власним планом, а приватний – будівництво терміналів. У вересні приватний підрядник і Дніпропетровська ОДА офіційно оголосили про початок будівництва.

Що слід очікувати?

Плани перетворення масштабні.  На території 26 тисяч кв.м. будуть побудовані кілька нових терміналів, в тому числі VIP-термінал, комплекс для служб аеропорту. У будівлях заплановано створення комфортного і “м’якого” дизайну, щоб створити спокійну атмосферу перед польотом. Планується реконструкція будівель, створення 6ти посадок до злітної смуги.

Державні підприємства відповідають за створення нової злітної смуги довжиною 3200 м., що дозволить приймати найбільші літаки. Її оснастять сучасними навігаційною і світлосигнальною системами. Очікується що аэропорт буде кращим об’єктом з логістики, розміщення, якості.

Другим важливим етапом будівництва буде розвиток міжнародних перевезень і географії об’єкта. Збільшиться не тільки якість і рівень комфорту, але і можливості аеропорту. Закінчити ремонт планують протягом 2-5ти років. Якщо все піде згідно з прогнозами держави і інвесторів, то в Дніпрі побудують сучасний аеропорт, конкурентоспроможний Бориспільському, і поки найвідомішому в Україні.

За всю історію аеропорту, це наймасштабніше перетворення, яке можна співставити з оновленнями 70х років. Залишається чекати і сподіватись що справа не закінчиться за класичним сценарієм: затягуванням на десятки років і збільшенням “непередбачених” витрат.

Latest Posts

.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.