Середа, 14 Квітня, 2021

Обвал фасаду будинку в центрі міста

На проспекті Яворницького, з вечора від будинку №100 почали відвалюватись елементи історичного фасаду, включно з ліпними елементами, розповідає "dnepr-future.com.ua".

Скляні панелі, парковка і зона відпочинку: як буде виглядати крематорій в Дніпрі

У Дніпрі нарешті визначилися, як буде виглядати крематорій. Знімки майбутньої будівлі опублікував на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook заступник мера міста...

Скульптор Володимир Наконечний

Прикрасою кожного міста є мистецькі витвори на його вулицях. Чим більше пам’ятників і скульптурних композицій,тим престижніше воно виглядає. А ще це значить,...

Найдовший житловий будинок: «Китайська стіна» в Дніпрі

Дніпро славиться незвичайними рекордами й так було завжди. Знаменита Китайська стіна на Перемозі з'явилася понад сорок років тому, прославившись на весь колишній...

«Відчуй Дніпро»: серія міських міні-скульптур

Дніпряни давно звикли до незвичайних скульптур на міській Набережній. Тут можна зустріти кам'яні та ковані фігури, на тлі яких заведено робити відмінні...

Навчання, доступне для всіх: як на Дніпропетровщині впроваджують інклюзивне навчання

dnepr-future.com.ua стало відомо, що у Дніпропетровській області інклюзивне навчання вже запровадили у 225 школах із 1000. Очільник області Валентин Резніченко має на меті зробити інклюзивними усі школи Дніпропетровщини.

Коли інклюзію в області тільки починали запроваджувати, за цією системою навчалися лише четверо дітей з обмеженими можливостями. Нині ж їх уже 860.

Радник розповів, що запровадженню інклюзії передують старі школи, у яких немає пристосувань для дітей з особливими потребами. Ці школи роблять такими, аби там було добре всім дітям. Зокрема, створюють яскравий новий дизайн, утеплюють фасади, закуповують зручні меблі й інтерактивні дошки тощо.

Облдержадміністрація забезпечує школи й дитячі садочки пандусами, підйомниками, безбар’єрним виходом, ресурсними кімнатами й медіатеками. Учителі й вихователі опановують методики інклюзії. До того ж у навчальних закладах, де вже запровадили інклюзію, зявилися асистенти вчителів, психологи, асистентів особливих дітей.

Нагадаємо, що загальноосвітні навчальні заклади, які запроваджують інклюзивне навчання, мають:

  • створити умови, за яких би діти, які мають порушення опорно-рухового апарату, безперешкодно могли потрапити до закладу, зокрема ті, що пересуваються на візках, та діти з порушеннями зору;
  • забезпечити дітей необхідними навчально-методичними і наочно-дидактичними посібниками та індивідуальними технічними засобами навчання;
  • облаштувати кабінети, у яких би педагоги проводили корекційно-розвивальні заняття;
  • бути забезпечені відповідними педагогічними працівниками.

Головне завдання інклюзії — аби жодна дитина не почувалася іншою й не була обмежена через це у своїх правах.

Latest Posts

Скляні панелі, парковка і зона відпочинку: як буде виглядати крематорій в Дніпрі

У Дніпрі нарешті визначилися, як буде виглядати крематорій. Знімки майбутньої будівлі опублікував на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook заступник мера міста...

Скульптор Володимир Наконечний

Прикрасою кожного міста є мистецькі витвори на його вулицях. Чим більше пам’ятників і скульптурних композицій,тим престижніше воно виглядає. А ще це значить,...

Найдовший житловий будинок: «Китайська стіна» в Дніпрі

Дніпро славиться незвичайними рекордами й так було завжди. Знаменита Китайська стіна на Перемозі з'явилася понад сорок років тому, прославившись на весь колишній...

«Відчуй Дніпро»: серія міських міні-скульптур

Дніпряни давно звикли до незвичайних скульптур на міській Набережній. Тут можна зустріти кам'яні та ковані фігури, на тлі яких заведено робити відмінні...

До кінця місяця в Дніпрі відремонтують 20 ліфтів

На початок року в Дніпрі відремонтовано понад 27 ліфтів і ще мінімум 20 планують запустити до кінця серпня. На це виділено з міського бюджету...