Вівторок, 18 Червня, 2024

Які існують засоби звернення мешканців Дніпра до органів влади: застосунок, чат-боти чи єдина гаряча лінія – що обрати?

Заступник міського голови з питань цифрової трансформації Костянтин Цепенніков під час свого чергування Дніпром 24 лютого здійснював контроль за роботою Єдиної гарячої лінії. Розглянемо більш детально, які питання вирішують його працівники? Цей сервіс призначений для розв’язання широкого спектра запитів містян, починаючи від ситуацій надзвичайного характеру і закінчуючи наслідками ворожих дій. Далі на dnepr-future.

Єдина гаряча лінія працює цілодобово і з початку 2024 року опрацювала понад 17 тисяч звернень від жителів Дніпра. Штат Єдиної гарячої лінії налічує 20 операторів, що дає змогу організувати більш ефективну роботу, коли громадяни звертаються саме до “живого” оператора (порівняно з чат-ботом, голосовим автовідповідачем). Робота операторів передбачає обслуговування як вдень, так і в нічний час доби. Із загальної кількості прийнятих дзвінків від громадян (17242), консультаційного характеру звернень виявилося в кількості 9252; звернення щодо питань аварійного характеру – 6059; а також інші – 1931.

Однією із найболючіших проблем серед мешканців в розділі “аварійні” – є водопостачання та водовідведення у зв’язку з відключенням плановим, аварійним та з інших причин. В осінньо-зимовий період найактуальнішим питанням для жителів міста є теплопостачання системи, а також причини його відсутності. За останні два роки з початку повномасштабного вторгнення військ рф на територію України – є наслідки атак. Таку статистику надав старший оператор ЄГЛ Дніпра Олексій Босов.

Джерело фото: https://www.dnepr.express/

З початку 2024 року системою “Контакт центр м. Дніпро” скористалися і залишили свої заявки понад 8 000 громадян. Портал “Міський контакт-центр” – комплексна система управління електронними зверненнями громадян, що надає можливість реагувати на електронні звернення з високою ефективністю та вести контроль за перебігом їх виконання.

Як можна зафіксувати заявку?

Свої звернення громадяни можуть подати як через ЄГЛ, так і залишити за допомогою мобільного застосунку “КЦ Дніпро”. Додаток доступний, як на IOS так і на Android. Номери Єдиної гарячої телефонної лінії: 056-732-12-12, 095-732-12-12, 096-732-12-12, 073-732-12-12.

Можна залишити звернення онлайн:

  • контакт-центр;
  • через відповідний мобільний застосунок “КЦ Дніпро” (працює на IOS та Android);
  • чат-бот: Viber, Telegram.

З огляду на вищевказане, можливо зробити висновок, що такий спосіб комунікації з населенням є досить ефективним і простим способом налагодження зв’язку між мешканцями та владою. Сервіси допомагають оперативно реагувати на всі звернення мешканців, сприяючи ефективності прийому та опрацювання всіх заявок, а також недопущення порушень дедлайну розгляду заявок від громадян.

Інспектування шкіл міста

Заступник міського голови з питань цифрової трансформації Костянтин Цепенніков під час свого чергування Дніпром здійснив перевірку укриття однієї зі шкіл міста. В навчальному закладі є два укриття, одне з яких розраховане на 270 школярів. Є дві вбиральні, розташовані в різних частинах приміщення. Окрім цього, працює опалення, в наявності вода питна і технічна, освітлення, інтернет, куточок медичного працівника.

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.