Середа, 21 Жовтня, 2020

ТОП-5 унікальних об'єктів архітектури Дніпра

Серед величезної кількості старовинних споруд сучасного Дніпра представлені справжні перлини архітектурного мистецтва про які має знати кожен житель міста. Важко обрати найвидатніші з них,...

Повінь у Дніпрі: наслідки та збитки

В ніч з десятого на одинадцяте жовтня у Дніпрі розпочався дощ. З часом він розвинувся у своєму масштабі до рівня серйозної зливи,...

В Дніпрі на житловому масиві «Лівобережний» утворено сквер

В районі Донецького шосе, 99, поступово з‘являється новий сквер. Жителі масиву неодноразово скаржилися на те, що в їх районі немає зелених зон...

Pixelwall на Короленка буде відновлено

Нещодавно відновленою вулицею Короленка знову змогли крокувати дніпровські городяни. Спочатку на ній були вирубані усі дерева, проти чого виступали не тільки небайдужі...

Як Дніпро позбавляється хамовитих водіїв

Не перший рік перед дніпрянами стоїть питання хамовитих водіїв, що керують громадським транспортом. Кілька резонансних випадків ставалося у місті протягом останніх місяців,...

Як Дніпро позбавляється хамовитих водіїв

Не перший рік перед дніпрянами стоїть питання хамовитих водіїв, що керують громадським транспортом. Кілька резонансних випадків ставалося у місті протягом останніх місяців, а відповідні організації, до сьогодні, ніяк не реагували. Тепер жителям міста буде легше боротися зі зневажливою поведінкою водіїв, розповідає “dnepr-future.com.ua“.

В маршрутках, трамваях, тролейбусах були розміщені паперові бейджі, в яких зазначено: хто на маршруті сьогодні обслуговує пасажирів, яке товариство надає послуги перевезення. Також прописаний контактний номер представництва перевізника, куди можна звернутися зі скаргою або пропозицією. З появою інформаційних бейджів зменшилася кількість порушень дисципліни з боку водіїв, це можна визначити порівнявши кількість скарг, що були надані до внесення змін, з кількістю скарг на сьогодні. Бейджі виступають превентивною мірою. Скарги будуть контролюватися й органами над підприємством перевізника. Таким чином, якщо буде фіксуватися надмірна кількість скарг, будуть вжиті заходи не тільки відповідно до водія транспорту, а й до фірми перевізника.

ФОТО – Пресслужба Міськради

Latest Posts

Повінь у Дніпрі: наслідки та збитки

В ніч з десятого на одинадцяте жовтня у Дніпрі розпочався дощ. З часом він розвинувся у своєму масштабі до рівня серйозної зливи,...

В Дніпрі на житловому масиві «Лівобережний» утворено сквер

В районі Донецького шосе, 99, поступово з‘являється новий сквер. Жителі масиву неодноразово скаржилися на те, що в їх районі немає зелених зон...

Pixelwall на Короленка буде відновлено

Нещодавно відновленою вулицею Короленка знову змогли крокувати дніпровські городяни. Спочатку на ній були вирубані усі дерева, проти чого виступали не тільки небайдужі...

Як Дніпро позбавляється хамовитих водіїв

Не перший рік перед дніпрянами стоїть питання хамовитих водіїв, що керують громадським транспортом. Кілька резонансних випадків ставалося у місті протягом останніх місяців,...

Краще за павербенк: школяр винайшов пристрій, що заряджає телефон під час ходи

Вражаючий винахід показав учень 9-го класу дніпровської школи Макар. Він називається "Пульсар" та виробляє напругу 4,5 вольти під час ходьбі і 5 вольт під...