Вівторок, 13 Квітня, 2021

Обвал фасаду будинку в центрі міста

На проспекті Яворницького, з вечора від будинку №100 почали відвалюватись елементи історичного фасаду, включно з ліпними елементами, розповідає "dnepr-future.com.ua".

Скляні панелі, парковка і зона відпочинку: як буде виглядати крематорій в Дніпрі

У Дніпрі нарешті визначилися, як буде виглядати крематорій. Знімки майбутньої будівлі опублікував на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook заступник мера міста...

Скульптор Володимир Наконечний

Прикрасою кожного міста є мистецькі витвори на його вулицях. Чим більше пам’ятників і скульптурних композицій,тим престижніше воно виглядає. А ще це значить,...

Найдовший житловий будинок: «Китайська стіна» в Дніпрі

Дніпро славиться незвичайними рекордами й так було завжди. Знаменита Китайська стіна на Перемозі з'явилася понад сорок років тому, прославившись на весь колишній...

«Відчуй Дніпро»: серія міських міні-скульптур

Дніпряни давно звикли до незвичайних скульптур на міській Набережній. Тут можна зустріти кам'яні та ковані фігури, на тлі яких заведено робити відмінні...

Як Дніпро позбавляється хамовитих водіїв

Не перший рік перед дніпрянами стоїть питання хамовитих водіїв, що керують громадським транспортом. Кілька резонансних випадків ставалося у місті протягом останніх місяців, а відповідні організації, до сьогодні, ніяк не реагували. Тепер жителям міста буде легше боротися зі зневажливою поведінкою водіїв, розповідає “dnepr-future.com.ua“.

В маршрутках, трамваях, тролейбусах були розміщені паперові бейджі, в яких зазначено: хто на маршруті сьогодні обслуговує пасажирів, яке товариство надає послуги перевезення. Також прописаний контактний номер представництва перевізника, куди можна звернутися зі скаргою або пропозицією. З появою інформаційних бейджів зменшилася кількість порушень дисципліни з боку водіїв, це можна визначити порівнявши кількість скарг, що були надані до внесення змін, з кількістю скарг на сьогодні. Бейджі виступають превентивною мірою. Скарги будуть контролюватися й органами над підприємством перевізника. Таким чином, якщо буде фіксуватися надмірна кількість скарг, будуть вжиті заходи не тільки відповідно до водія транспорту, а й до фірми перевізника.

ФОТО – Пресслужба Міськради

Latest Posts

Скляні панелі, парковка і зона відпочинку: як буде виглядати крематорій в Дніпрі

У Дніпрі нарешті визначилися, як буде виглядати крематорій. Знімки майбутньої будівлі опублікував на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook заступник мера міста...

Скульптор Володимир Наконечний

Прикрасою кожного міста є мистецькі витвори на його вулицях. Чим більше пам’ятників і скульптурних композицій,тим престижніше воно виглядає. А ще це значить,...

Найдовший житловий будинок: «Китайська стіна» в Дніпрі

Дніпро славиться незвичайними рекордами й так було завжди. Знаменита Китайська стіна на Перемозі з'явилася понад сорок років тому, прославившись на весь колишній...

«Відчуй Дніпро»: серія міських міні-скульптур

Дніпряни давно звикли до незвичайних скульптур на міській Набережній. Тут можна зустріти кам'яні та ковані фігури, на тлі яких заведено робити відмінні...

Загибель дитини у запорізькому парку: чи є безпечним головний парк Дніпра?

Незабаром квітень, а це означає, що скоро відбудеться відкриття сезону у розважальних парках Дніпра. Та чи є найпопулярніший парк міста безпечним для дітей? Далі...