Неділя, 17 Січня, 2021

Magic Dough – супер подарунок для дітей

День народження дитини! Свято для всієї родини. Що подарувати? Це вам підкаже сайт: https://dnepr-future.com.ua/uk/, який знайшов прекрасну новинку на прилавках супермаркетів міста. Ми, діти повоєнного...

Золоті каблучки на кожен день: що вибрати для походів в офіс

Жіночі золоті кільця - один з популярних ювелірних аксесуарів, який привертає увагу жінок різного віку і різних фінансових положень. При покупці золотого...

Жителі області скоро зможуть проїхатися по новій трасі

Вчора Президент відвідав Дніпропетровську область з робочим візитом. Одним з пунктів перевірки стала траса Н-23, Кропивницький - Кривий Ріг - Запоріжжя. Голова...

В Нікополі з’явився перший храм Православної церкви України. Чим він унікальний?

У місті Нікополь Дніпропетровської області будують перший в місті Православний храм, що знаходиться у відомстві Православної церкви України. Особливість храму в тому,...

Як знайти роботу в IT за допомогою інтернет?

Пошук роботи завжди трудомістке заняття. Потрібно переглянути багато вакансій, впорядкувати їх, витратити час на розсилку свого резюме, потім ходити по співбесідах. Але...

Як Дніпро позбавляється хамовитих водіїв

Не перший рік перед дніпрянами стоїть питання хамовитих водіїв, що керують громадським транспортом. Кілька резонансних випадків ставалося у місті протягом останніх місяців, а відповідні організації, до сьогодні, ніяк не реагували. Тепер жителям міста буде легше боротися зі зневажливою поведінкою водіїв, розповідає “dnepr-future.com.ua“.

В маршрутках, трамваях, тролейбусах були розміщені паперові бейджі, в яких зазначено: хто на маршруті сьогодні обслуговує пасажирів, яке товариство надає послуги перевезення. Також прописаний контактний номер представництва перевізника, куди можна звернутися зі скаргою або пропозицією. З появою інформаційних бейджів зменшилася кількість порушень дисципліни з боку водіїв, це можна визначити порівнявши кількість скарг, що були надані до внесення змін, з кількістю скарг на сьогодні. Бейджі виступають превентивною мірою. Скарги будуть контролюватися й органами над підприємством перевізника. Таким чином, якщо буде фіксуватися надмірна кількість скарг, будуть вжиті заходи не тільки відповідно до водія транспорту, а й до фірми перевізника.

ФОТО – Пресслужба Міськради

Latest Posts

Золоті каблучки на кожен день: що вибрати для походів в офіс

Жіночі золоті кільця - один з популярних ювелірних аксесуарів, який привертає увагу жінок різного віку і різних фінансових положень. При покупці золотого...

Жителі області скоро зможуть проїхатися по новій трасі

Вчора Президент відвідав Дніпропетровську область з робочим візитом. Одним з пунктів перевірки стала траса Н-23, Кропивницький - Кривий Ріг - Запоріжжя. Голова...

В Нікополі з’явився перший храм Православної церкви України. Чим він унікальний?

У місті Нікополь Дніпропетровської області будують перший в місті Православний храм, що знаходиться у відомстві Православної церкви України. Особливість храму в тому,...

Як знайти роботу в IT за допомогою інтернет?

Пошук роботи завжди трудомістке заняття. Потрібно переглянути багато вакансій, впорядкувати їх, витратити час на розсилку свого резюме, потім ходити по співбесідах. Але...

У Дніпрі перейменують вулиці на честь людей, які рятували євреїв від гітлерівського геноциду

У Дніпрі планують перейменувати вулиці Дарвіна і Ясну в честь Праведників народів світу - Яна Ходоровського і сім'ї Зубкових відповідно. У роки Другої світової...