Середа, 28 Липня, 2021

Площа біля парку Шевченка: варварство чи модернізація?

Розуміючи невідкладність місцевих виборів, команда мера Філатова вирішила модернізувати деякі вулиці, щоб отримати наочну демонстрацію своєї продуктивної роботи, очікуючи, що громадяни це...

Фонтани, водоспад і струмок: топ місць Дніпра, де можна освіжитися в спеку

Липень не жаліє жителів Дніпра своїми температурами - показники градусника досягають відміток далеко за 40. У таку погоду хочеться знайти затишне містечко,...

Як вибрати авто для всієї родини?

Сімейний автомобіль повинен бути містким, безпечним і надійним. Перевагами стануть просторий салон, великий багажник, зручні сидіння. Яка машина буде оптимальним варіантом для...

Археологічні знахідки за останні п’ять років на Дніпропетровщині

Наш регіон багатий на артефакти минулого. За свідченнями археологічних знахідок наш край заселявся близько ста тисяч років тому. Поселення розміщались уздовж річок...

Які будівлі планують побудувати на Набережній Перемоги

Дніпро - місто, яке йде в ногу з часом, постійно розвивається і "вирощує" незвичайні офісні будівлі, житлові комплекси, розважальні центри... Одна з...

Як Дніпро позбавляється хамовитих водіїв

Не перший рік перед дніпрянами стоїть питання хамовитих водіїв, що керують громадським транспортом. Кілька резонансних випадків ставалося у місті протягом останніх місяців, а відповідні організації, до сьогодні, ніяк не реагували. Тепер жителям міста буде легше боротися зі зневажливою поведінкою водіїв, розповідає “dnepr-future.com.ua“.

В маршрутках, трамваях, тролейбусах були розміщені паперові бейджі, в яких зазначено: хто на маршруті сьогодні обслуговує пасажирів, яке товариство надає послуги перевезення. Також прописаний контактний номер представництва перевізника, куди можна звернутися зі скаргою або пропозицією. З появою інформаційних бейджів зменшилася кількість порушень дисципліни з боку водіїв, це можна визначити порівнявши кількість скарг, що були надані до внесення змін, з кількістю скарг на сьогодні. Бейджі виступають превентивною мірою. Скарги будуть контролюватися й органами над підприємством перевізника. Таким чином, якщо буде фіксуватися надмірна кількість скарг, будуть вжиті заходи не тільки відповідно до водія транспорту, а й до фірми перевізника.

ФОТО – Пресслужба Міськради

Latest Posts

Фонтани, водоспад і струмок: топ місць Дніпра, де можна освіжитися в спеку

Липень не жаліє жителів Дніпра своїми температурами - показники градусника досягають відміток далеко за 40. У таку погоду хочеться знайти затишне містечко,...

Як вибрати авто для всієї родини?

Сімейний автомобіль повинен бути містким, безпечним і надійним. Перевагами стануть просторий салон, великий багажник, зручні сидіння. Яка машина буде оптимальним варіантом для...

Археологічні знахідки за останні п’ять років на Дніпропетровщині

Наш регіон багатий на артефакти минулого. За свідченнями археологічних знахідок наш край заселявся близько ста тисяч років тому. Поселення розміщались уздовж річок...

Які будівлі планують побудувати на Набережній Перемоги

Дніпро - місто, яке йде в ногу з часом, постійно розвивається і "вирощує" незвичайні офісні будівлі, житлові комплекси, розважальні центри... Одна з...

Найдовший житловий будинок: «Китайська стіна» в Дніпрі

Дніпро славиться незвичайними рекордами й так було завжди. Знаменита Китайська стіна на Перемозі з'явилася понад сорок років тому, прославившись на весь колишній...