П’ятниця, 29 Березня, 2024

Найважливіше про Чорну П’ятницю

Свято «Чорна П’ятниця» стало відомим в Україні з десяток років тому, але існує воно понад 150 років! Грандіозний розпродаж зародився в США: саме там з’явилася традиція розпродавати речі за мінімальними цінами як благодійний жест одразу після Дня Подяки. Що хорошого обіцяє вам цей день, у чому його сенс і чому продавці по всьому світу охоче розпродають товари за безцінь? Розкажемо у деталях у цій статті.

Історія появи

Black Friday вперше була проведена у 19 столітті в Америці. Спочатку свято не мало назви і було простим передріздвяним розпродажем. “Очорнили” п’ятницю вже в середині 20 століття. За однією версією, це зробили поліцейські, незадоволені божевільними заторами на дорозі, за іншою — обурені роботодавці, чиї співробітники масово пішли на безкоштовні вихідні заради вигідного шопінгу. Так чи інакше, назва швидко прижилася в народі, хоча Black Friday досі навіть у США залишається неофіційним святом.

У чому суть свята?

У Чорну П’ятницю тисячі продавців у всьому світі, від майстрів hand made до великих корпорацій, пропонують придбати свою продукцію зі значною знижкою. Ціна на товар може зменшитись на 20, 50 і навіть 90%! Атракціон небаченої щедрості торкається абсолютно всіх сфер торгівлі, від опту до роздрібу, від одягу та взуття до великої побутової техніки та електроніки. Все, що потрібно від вас – це встигнути донести до каси (або додати в кошик) речі, що сподобалися, поки вони є в наявності.

Навіщо це потрібно продавцям?

Виникає закономірне питання — де ж ховається каверза? Адже недарма магазини віддають якісні товари за справжні копійки? Насправді продавці теж залишаються у плюсі, і ось чому:

  1. Створюють фінансовий запас та збільшують показник продажів. Це особливо актуально перед новорічними святами, під час яких у торгівлі настає період затишшя.
  2. Стимулюють людей до комплексних покупок. Ви можете купити телевізор за акцією, а ось smart-приставку до нього забрати вже за повною вартістю. Вигідно всім.
  3. Підвищують лояльність до клієнтів. У вік запеклої конкуренції в магазинах триває справжня боротьба за кожного покупця, тому ними намагаються дорожити та всіляко залучати.
  4. Знайомляться із новими клієнтами. Період знижок – це чудова можливість привернути увагу нових покупців і перетворити їх на постійних.
  5. Розпродують залишки. Звичайно, найбільші знижки до Чорної П’ятниці отримують найнеходовіші товари: останні розміри одягу та взуття, вбрання з торішніх колекцій, застарілі моделі смартфонів тощо. Продаючи їх за собівартістю, магазин нічого не втрачає, проте звільняє місце для нових закупівель.

Як взяти участь у Чорній П’ятниці?

Заздалегідь складіть список товарів, що вас цікавлять, і поцікавтеся, в яких з відповідних вам магазинів буде проходити святковий розпродаж. Зовсім не обов’язково стояти у величезній черзі під супермаркетом: ви можете купити все, що хочете на онлайн-майданчиках, які теж із задоволенням беруть участь у Блек Фрайдей у ​​Києві та інших містах країни.

Latest Posts

.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.